English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

8/10/13

H Geox "προκάλεσε" βροχή στην Βαρκελώνη


Η Geox, μετά την περσινή ψηφιακή προωθητική της ενέργεια που κέρδισε Χρυσό Λιοντάρι στις Κάννες για την αδιάβροχη σειρά παπουτσιών Amphibiox, αποφάσισε φέτος να τη δοκιμάσει σε αστικό περιβάλλον.


Η πόλη που επιλέχθηκε ήταν η Βαρκελώνη, στην οποία λόγω έλλειψης βροχοπτώσεων, η Geox μαζί με τη διαφημιστική της SMFB και την εταιρία παραγωγής, δημιούργησαν τεχνητή βροχή. Εκεί, ένας άντρας φορώντας τα συγκεκριμένα παπούτσια πέρασε μια εβδομάδα κάνοντας καθημερινά συνηθισμένα πράγματα με ένα τεχνητό σύννεφο να τον ακολουθεί παντού. Στα παπούτσια του είχε τοποθετηθεί κάμερα για να αποδειχθεί ότι μετά από τόση βροχή και υγρασία, εκείνα είχαν κρατηθεί στεγνά. Το ντοκιμαντέρ που δημιουργήθηκε είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα της Amphibiox.
πηγή: marketing week

No hay comentarios:

Publicar un comentario